środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 26



                                               Juvia

Czas na "randkę" z Hirokim. Ubrałam piękną różową sukienkę oraz sandały. Oczywiście Akemi zrobiła mi make-up i fryzurę.
Poszłam z Akemi do parku.
-Ja będę niedaleko.-powidziała Akemi i odeszła.- Powodzenia.
-Dzięki-odpowiedziałam.
Usiadłam na ławce. Siedziałam jakieś 5 minut gdy ktoś zasłoniła mi oczy. Wiedziałam że to na pewno jest chłopak i nie jest to Yuto.
-Zgadnij kto to. -powiedział.
Zrobiło mi się niedobrze.
-Hiroki?-powiedziałam, a raczej próbowałam powiedzieć.
-Zgadłaś.- usiadł koło mnie.
Zaczął mi coś opowiadać a ja czasami przytakiwałam, ale słyszałam tylko "Bla bla bla"
Czekałam tylko aż przyjdzie Naoki i Yuto.

                                            Akemi 
 Obserwowałam "randkę'' Juvi i Hirokiego. Widziałam na twarzy Juvi cos w stylu obrzydzenia, ale widziałam to bo jestem jej przyjaciółką i dobrze ją znam.
W końcu  przyszedł Yuto i Naoki.
Widziałam że Yuto próbował coś wytłumaczyć Naokiemu. Tylko nie słyszałam co.

                                      
                                                   Yuto
-Mówię ci Hiroki chce zaliczyć każdą dziewczyne.-próbowałem przemówić Naokiemu do rozumu.
-Taaaa jasne.-odpowiedział mi.
Siedzieliśmy tak chyba z godzinę. W końcu skończyła się "randka" Juvii  i Hirokiego.
Przyszedł kolega Hirokiego i usłyszeliśmy ich rozmowę.
-No teraz zaliczyłem wszystkie z 1 klasy -powiedział Hiroki.
-No to teraz druga.-odpowiedział mu kolega.
  

                                            Naoki
- Mówiłem ci!-powiedział Yuto.
-Ale akemi nie musiała mu ulegać.-odpowiedziałem.-A ty nie jesteś zły.??
- O co?-zapytałem.
- O Juvię muwiłem Ci ja z nią nawet nie chodzę. O co mam być zły?-odpowiedział spokojnie
-Nieważne. .. -odpowiedziałem
                                          

1 komentarz: