czwartek, 12 września 2013

Rozdział 33

Zakończenie roku szkolnego
                                                  
                                                      Juvia
To już dziś. Za chwilę będę śpiewała hymn. Mam tremę. Nie wiem czy dam radę.

Stałam za sceną. Yuto podszedł do mnie i mnie przytulił.
-Dasz radę -powiedział
-Nie jestem taka pewna czy sobie poradzę.-odpowiedziałam
-Wierzę w Ciebie -powiedział Yuto po czym mnie pocałował.
Przytuliłam go i odwzajemniłam pocałunek. Czas wyjść na scenę.

                                                  Yuto
Wyszło super. Juvia naprawdę ma niesamowity głos. Po występie poszedłem do niej.
-Wyszło super-powiedziałem i ją przytuliłem.
-Dziękuję-odpowiedziała i znów się pocałowaliśmy.
-Teraz będziemy mieć dużo czasu tylko dla siebie. Całe wakacje.
-Wiesz, bo ja.. -zaczęła Juvia - Ja wyjeżdżam na trzy tygodnie do Grecji.
-Ciągle zostaje nam cały miesiąc. -powiedziałem.
-Cały miesiąc tylko dla Ciebie.-odpowiedziała.

                                                    Naoki
Zauważyłem Yuto i Juvię. Podszedłem do nich.
-Hej wyszło swietnie-powiedziałem
-Nie było źle-odpowiedziała Juvia.
-Było fantastycznie-powiedziałem
Widziałem jak Juvia i Yuto na siebie patrzą. Postanowiłem zostawić ich samych.
-Ja już pójdę-powiedziałem i poszedłem do zespołu.

                                              Juvia
Cały czas byłam przytulona do Yuto.
-Zostaliśmy sami.-powiedziałam.
-Wiem -odpowiedział Yuto. Już mieliśmy się pocałować, gdy zobaczyłam idących w naszą stronę rodziców.
-Rodzice idą-szepnęłam do Yuto i szybko się odsunęłam.
-To co?-zapytał zdziwiony.
-Mama, tata-podeszłam do nich i przytuliłam.
-Dzień dobry -powiedział Yuto do rodziców.
-Dzień dobry Yuto-odpowiedzieli.
-Byłaś świetna.-powiedziała do mnie mama.

                                             Yuto
Juvia nie powiedziała swoim rodzicom, że jesteśmy razem? Muszę to z nią wyjaśnić.
Gdy jej rodzice poszli Juvia spojrzała na mnie.
-Nic im nie powiedziałaś?-zapytałem
-No nie, ale zaraz Ci wyjaśnię -powiedziała.

1 komentarz:

  1. Cudowne! Najlepsze! Kocham to!
    Pisz dalej! Uwielbiam takie opowiadania!:-)
    10000000000000000000000000000 <3 ♥

    OdpowiedzUsuń