niedziela, 15 września 2013

Rozdział 35

                                                        Naoki
Zadzwonię do Yuto.
-Słuchaj mam sprawę. Mógłbyś udawać przed moimi rodzicami, że jestem u Ciebie-zapytałem.
-Co chcesz zrobić?-zapytał.
-Jadę do Akemi.-odpowiedziałem.
-Nie wiem czy to bobry pomysł.-powiedział.
-Ale obiecaj mi, że się nie wygadas.
-No dobra-w końcu się zgodził.
 Następny dzień
                                              Akemi
Jestem w Japonii. Najpierw idę do Juvii.
Zadzwoniłam do drzwi.
-Hej, a co Ty tu robisz? zapytał zdziwiona i szczęśliwa. Przytuliła mnie.
-Hejka. Przyleciałam się z Wami zobaczyć.-odpowiedziałam.
-Twoi rodzice Ci pozwolili?
-NO wiesz... oni nic nie wiedzą-odpowiedziałam
-Nie wnikam... powiedziała i zaprosiła mnie do siebie.
-Opowiadaj wszystko. -powiedziałm gdy znaleźliśmy się w jej pokoju.
Rozmawiałyśmy kilka godzin.
Nagle zadzwonił telefon.

                                         Naoki
Gdy doleciałem na miejsce zadzwoniłem do Akemi.
-Hej kochanie-powiedziała
-Hej. Nie zgadniesz gdzie jestem-powiedziałem.
-Gdzie?
-W Argentynie. Przyleciałem do Ciebie.
-CO?! Ja jestem w Japonii. Przyleciałam się z Tobą zobaczyć.
-Przylecę pierwszym samolotem do Japoni-powiedziałem.
-Dobrze. Czekam u Juvii.-powiedziała i rozłączyła się.
Wsiadłem w pierwszy lepszy samolot do domu. Chciałem jak najszybciej zobaczyć Akemi.

8 komentarzy:

  1. Super! Chcę więcej!
    Next!!! :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz chociaż jeszcze jeden rozdział...proszę...next.
    Masz talent...pisz więcej :-) <3
    XD Rinkashi

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥Chcę next i to jak najszybciej!!!♥
    ♥Najlepsze opowiadanie jakie czytałam♥
    :-) <3 :-D ;-) :-D :-) ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzucaj posty :-)
    Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli nie masz nic przeciwko...przepiszę opowiadanie do zeszyty O:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobało *-* liczę na kolejny!!! Next

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam od początku wszystkie rozdziały czekam na kolejne. Najlepsze opoiwadanie jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń