środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 16


                                            Akemi

W końcu oprzytomniałam i odpowiedziałam Naokiemu.
- Oczywiście, że tak. 
On się uśmiechnął i mnie przytulił. Odprowadził mnie do domu. Cały czas rozmawialiśmy.
Byłam bardzo zmęczona i gdy poszłam do domu od razu położyłam się do łóżka, ale nie mogłam usnąć... Ciągle myślałam o Naokim i Hirokim... 
Rano bardzo długo się ubierałam i tradycyjnie spóźniłam się do szkoły. 
Gdy doszłam do szkoły było ppo dzwonku, ale nie przyszedł jeszcze nauczyciel.
-Cześć -przywitałam się z Juvią Yutoem i Naokim.
-Hej -odpowiedzieli wszyscy
Nie mogłam doczekać się końca lekcji... 
\Nareszcie koniec lekcji. Zaczął się festiwal...
                                                              Juvia

Musiałam iść do domu... Całą noc nie mogłam spać... Myślałam o dyskotece i o tańcu z Yuto... 
Rano ubierałam się bardzo długo... Chyba  z godzinę wybierałam ubrania na dyskotekę. W końcu się ubrałam i wyszłam z domu. Czekał na mnie Yuto.
- Cześć.-powiedział.
-Cześć.-odpowiedziałam i przytuliłam się di niego.
Poszliśmy do szkoły. Cały czas rozmawialismy.
Doszliśmy do szkoły. Zaczeły się lekcje...
Nie wytrzymam do końca lekcji... 
Jakoś dałam radę ale cały czas myślałam o dyskotece...
Zaczyna się festiwal...

                                                             Yuto
Nareszcie koniec lekcji i festiwal... Dyskoteka...
Przyjechało dużo zespołów. Akemi i Naoki występują ostatni. Widać, że bardzo się denerwuja.
-Nie denerwuj się. Na pewno pójdzie wam dobrze.-pocieszyłem Naokiego
-Taa... -odpowiedział Naoki 
-Nie podoba mi się ten występ.-powiedziałem.
- Masz racje są słabi... A co jeśli zapomnę jak zagrać...- powiedział Naoki. 
-Będzie dobrze. -pocieszyłem go.

                                                             Akemi
Przyszedł czas na nasz występ...
-Juvia... Denerwuję się...-powiedziałam do Juvi.
-Będzie dobrze.- odpowiedziała mi.
-A jak zapomnę piosenki... -powiedziałam.
-Będzie dobrze -odpowiedziała Juvia
'' Dam radę. Dam radę. '' powtarzałam sobie w myślach. Cały czas śpiewałam po cichu tekst piosenki. ''mou hitori janai kage futatsu
takaku tooku hibiku shirabe daiji ni daite

hagukunda omoi wo kotoba ni kae you
dokomade mo atatakana te wo tsunai de
kimi to no jikan
kizami tsudukeru''
''Kogo oszukuję. Nie dam rady." pomyśolałam, ale wróciłam do nucenia piosenki...

                                              Naoki
''Ja nie dam rady... '' pomyslałem. 
Podeszłam do mnie Akemi. Podeszła bez odzywania sie i przytuliła się do mnie...
Szepnęła  mi do ucha ''Damy radę'' i pocałował mnie w policzek... Ona mnie pocałowała! To dodało mi otuchy.
-Wiesz Akemi... Ja ... Ty...-próbowałem wydusić z siebie jakiś normalne słowa.
Akemi uśmiechnęła się i jeszcze raz mnie pocałowała.
- Jeszcze tylko 4 zespoły i nasz występ -powiedziałem do niej gdy odchodziła. Ona uśmiechnęła się do mnie i poszłą do Juvi. 


                                                                                         Sara* 


1 komentarz:

  1. Jakie to słodkie!!!!! Kocham to opowiadanie!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń