sobota, 15 czerwca 2013

Rozdział 24

                                                             Akemi
Muszę przeprosić Juvię... Wzięłam telefon i od razu do niej zadzwoniłam. Na szczęście odebrała.
- Juvia miałaś rację... Hiroki jest... No wiesz... Przepraszam-powiedziałam(raczej próbowałam mówić).
-Dobra. Zapomnijmy o tym... I co teraz zrobisz-zaoytała.
-Przeproszę Naokiego... A na Hirokim muszę się  zemścić... -powidziałam.
-Spotkajmy się za godzinę w parku to coś wymyślimy. -powiedziała.
-Dobra -odpowiedziałam i rozłączyłam się.

                                                           Juvia
Gdy poszłam do parku Akemi już na mnie czekała. Przytuliłyśmy się na powitanie.
-Wymyśliłam... Możemy sprowokować Hirokiego żeby umówił się z jakąś dziewczyną... Mam na myśli Ciebie-powiedziała Akemi.
-Dobra tylko muszę to wytłumaczyć Yuto-odpowiedziała.
Akemi dostała sms'a '' Spotkajmy się w sobotę<3'' Sm;s był od Hirokiego.
''Dobrze'' odpisała Akemi.
-Dobrze.
Jeszcze chwile rozmawiałyśmy i poszłyśmy do domów.

                                                        Yuto
Juvia wysłała mi sms'a ''Spotkajmy się w parku.''
Gdy poszedłem do parku Juvia już na mnie czekała. Przytuliliśmy się .
-Słuchaj... Ja będe się do Hirokiego... No wiesz... Żeby udowodnić, ze on chce z z każdą chodzić... Robię to dla Akemi... Żeby Naoki jej wybaczył. -powiedziała.
-Rozumie. -odpowiedziałem.
Jeszcze długo rozmawialiśmy...
 Ona jest taka... taka... Nie wiem jak to nazwać ... Po prostu idealna. Chcę z nią cxhodzić, ale boję się zapytać...

                                                    Naoki
Nie wytrzymam... Jestem taki zły... Nie wiem co ze sobą zrobić.
Zadzwonię do Yuto.
-Weź rower i jedziemy.-powiedziałem.
-Ok.-odpowiedział.
Gdy jechalismy Yuto wytłumaczył mi że Akemi mnie kocha. Od razu zrobiłem się spokojniejsszy.
- Ty potrafisz mnie uspokoić.-powiedziałem mu.
-Od czego są przyjaciele.

Długo jździliśmy rowerami i rozmawialiśmy...

                                                 
-

1 komentarz:

  1. Szczerze to Akemii nie musiała rzeczywiście ulegać Hiroki'emu. Ale wiadomo, że Naoki kocha Akemi. Miłość przebaczy wszystko.
    Super rozdział! :-)

    OdpowiedzUsuń