czwartek, 13 czerwca 2013

Rozdział 22

                                                         Juvia
Gdy siedziałam na ławce zobaczyłam jak Akemi całuje się z Hirokim... Jak on może... Najpierw rozkochał ją w sobie.. Później te problemy... Aż w końcu Akemi się pocięła  z powodu chłopaków... A teraz całują się!!! Ten Hiroki wydaje się podejrzany...
Gdy tak myślałam podeszła do mnie Eiko... Ach teraz nie chce jej widzieć... Ale do mnie podeszła.
- Czego chcesz?-zapytałam ją.
- Słuchaj zajmę Ci tylko chwilę... -powiedziała
- Mów... Ale szybko... -powiedziałam.
-Więc powiedz swojej koleżance, że Hiroki jej nie kocha. On chce po prostu zaliczyć każdą dziewczynę... -powiedziała- Chciałam Cię tylko ostrzec... To tyle.- powiedziała i odeszła.
''Co?!?!?!'' pomyślałam. Wiedziałam, że ten Hiroki jest jakiś dziwny... Ale jaką mam pewność, że nie kłamała...

                                                     Akemi
''Kocham Cię''-cały czas słyszałam to w głowie... Ach, myślałam, że kocham Naokiego, ale się myliłam... 
Teraz spotkałam Hirokiego. Gdy siedziałam na trawie z Horokim powiedział do mnie.
-Kocham Cię. -pocałował mnie jeszcze raz.
To było cudowne... Zapomniałam o Naokim...
-Też Cię kocham. - powiedziałam do niego.
Siedzieliśmy na trawie przytuleni do siebie.
-Muszę już iść...-przypomniałam sobie, że czeka na mnie Juvia.
-Może pójdziemy na randkę w sobotę?-zapytał Hiroki.
-Dobrze.-odpowiedziałam i jeszcze raz się pocałowaliśmy.

                                      Naoki 
''Wredna smarkula... Niszczy mi życie... Wszystko przez nią ... Mogła zostawić mnie w spokoju, znalazłaby sobie kogoś innego, a ja i Akemi bylibyśmy parą. Ale nie ona musiała się we mnie ''zakochać'' i odstawiać sceny...'' - myślałem przez cały czas. Nagle usłyszałem głos.
- Naoki, Naoki!-krzyczała pani od matematyki.-Naoki rozwiąż proszę to zadanie. -powiedziała pani od matematyki.
-Ja ja nie potrafię... -powiedziałem.
- Naoki znowu dostajesz jedynkę.-powiedziała pani.
Mówi się trudno.

                                         

1 komentarz:

  1. Pisz więcej! :-) super rozdział!
    Uwielbiam to!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń