sobota, 8 czerwca 2013

Rozdział 18

                                                                   Juvia
To takie cudowne... Ja i Yuto tańczymy, pocałowaliśmy się i przytulamy się...
Widziałam, że Akemi i Naoki też się całowali. Wszyscy są zadowoleni...
Zespół Naokiego i Akemi wygrał festiwal. Yuto wyznał mi miłośc. Pocałowałam się z Yuto. Akemi i Naoki też się całowali. Wszyscy szczęśliwi, a dyskoteka dopiero co się zaczła.
Muzyka znów zwolniła i wszystkie pary się przytuliły i zaczęły kołysać się w rytm muzyki.
Ja i Yuto też się przytuliliśmy. Przez ramie Yuto zauważyłam przytulających sie Akemi i Naokiego...

                                                         Yuto
To wspaniałe! Moje marzenie się spełniło. Ja i Juvia tańczymy wolnego na dyskotece. Pocałowaliśmy się. Wyznałem jej miłość...
Naoki też  jest szczęśliwy... Widziałem jak przytulał się z Akemi...  Jego marzenie się spełniło.
Wracając do mnie i do Juvi... Znowu leci wolny kawałek. Przytuliłem Juvie i szepnąłem jej do ucha "Kocham cię" i pocałowałem ją w policzek. Jet cudownie. Niech ta chwila trwa jak najdłużej.

                                                  Akemi
Naoki pocałował mnie! Siedzimy teraz na kanapie.
-Zatańczymy?-zapytał mnie Naoki.
-Jasne.-odpowiedziałam.
Poszliśmy na parkiet. Zaczeliśmy tańczyć w rytm wolnej piosenki.
Naoki szepnął mi do ucha ''Jesteś cudowna. Kocham Cię''. wzruszyłam się. Odpowiedziałam mu ''Też Cię kocham''
Naoki przytulił mnie mocniej i znowu się pocałowaliśmy...

                                                   Naoki
Pocałowałem Akemi!!! Tańczymy teraz  w rytm wolnej piosenki, gdy nagle podeszła do nas Eiko.(ubzdurała sobie że jesteśmy parą...)
-Jak Ty  możesz?! -krzyknęła, a wszyscy się na nas patrzyli.-Co Ty wyprawiasz?!
Podszedł do nas Yuto z Juvię.
-O co jej chodzi?- zapytali razem Akemi, yuto i Juvia.
-Nie wiem coś sobie ubzdurała. -powiedziałem
-Naoki nie udawaj, przeciesz...- zaczęła Eiko.
-Eiko idź sobie. -przerwałem jej. Wiem że byłem niemiły ale mnie denerwował. Eiko zaczęła płakać i krzyczeą na mnie. Akemi była niezadowolona. Co ja mam teraz zrobić?? Spojrzałem na Yuto. Smiał się. Juvia lekko uderzyła go łokciem, żeby się uspokoił.
\

                                                                                                               Sara*



1 komentarz: