poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rozdział 20

                                                   Juvia
Mam wyrzuty sumienia. Ja się świetnie bawię na dyskotece, a Akemi jest smutna.
Wzięłam torebkę i powiedziałam do Yuto.
-Idę do Akemi.-powiedziałam.
- Ale nawet nie wiesz gdzie jest.-powiedział Yuto, ale zauważył, że nie zareagowałam na to więc powiedział- Ja idę do Naokiego.
Wyszłam z dyskoteki i zatrzymałam taksówkę. Pojechałam do domu Akemi.
Zapukałam do drzwi. Bardzo szybko otworzyła mi drzwi Akemi. Bez słowa wyszła i przytuliła się do mnie. Po twarzy Akemi spływają łzy.
- Juvia, ja nie wiem co robić. Hiroki ma dziewczynę. Naoki też. - powiedziała zapłakana.
- Naoki nie ma dziewczyny. Eiko coś sobie ubzdurała. On by cię nie okłamał.-powiedziałam spokojnym głosem.
-Ta  gówniara niszczy mi życie!-powiedziała Akemi i zaczęła płakać.
Usiadłyśmy na schodach.

                                                          Akemi
Dobrze, że przyszła Juvia. Mam się komu wyżalić.
-Ja dłużej nie wytrzymam...-powiedziałam.
- Z czym?-zapytała mnie Juvia.
- Z Naokim i Hirokim-powiedziałam.
-Dasz radę. -wsparła mnie Juvia.
- Nie wiem co robić... Hiroki mnie wystawił... Naoki też...-powiedziałam i westchnęłam.
Juvia przytuliła mnie.
Jeszcze długo... długo... długo rozmawiałyśmy.

                                                          Naoki
'' Durna gówniara'' myślałem cały czas.
Do pokoju wszedł Yuto.
-Ja się załamię... -powiedziałem do niego.
-Dasz radę.-powiedział Yuto.
- Durna gówniara... Niszczy mi życie... -powiedziałem.
-Ona ma dopiero 15 lat... To małolata i ona ... Może, wiesz podoba się jej, że grasz w kapeli ... -próbował pocieszyć mnie Yuto.
-Muszę się na niej zemścić... -powiedziałem.
Yuto usiadł obok mnie na kanapie.

                                                          Yuto
Nie wiem co odpowiedzieć Naokiemu.
- No, ale ona ma dopiero 15 lat... Jak chcesz się na niej zemścić? -zapytałem Naokiego.
Próbowałem wybić mu ten pomysł z głowy, ale on jest uparty...
-Nie wiem... Muszę pomyśleć... -odpowiedział mi.
- Ale Naoki ona jest młoda i głupia... -powiedziałem mu.
Muszę wybić mu ten pomysł z głowy...


1 komentarz:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń