poniedziałek, 20 maja 2013

Rozdział 4

                                                Juvia

Nie mogę się skupić na lekcjach!!!!!!!!! Cały czas myślę tylko o Yuto. Uwielbiam przyrodę, ale na lekcji wolałam rysować serduszka w zeszycie. W środku serduszek pisałam ''Juvia i Yuto''. Na przerwie cały czas myślałam o Yuto.
- Juvia, Juvia!!!! -krzyknęła Akemi - Cały czas patrzysz się w jeden punkt! Przerażasz mnie!
- Zamyśliłam się. - odpowiedzałam.
Znowu lekcja. Teraz muzyka.
Nie wierzę!! Może nie lubię muzyki, ale zawsze słuchałam co mówi nauczyciel. Teraz znowu rysowałam serduszka. Muszę się ogarnąć.

                                                                   Akemi

Nie wiem co dzieje się z Juvią. Cały czas jest nieobecna, nie słucha nauczycieli na lekcji. Rozumie, muzyki nie lubi, ale przyrodę!! Ona uwielbia przyrodę!!Cały czas rysuje serduszka. Ona się zakochała! Muszę z nią porozmawiać. Ale jak? Nie wiem jak zacząć. Może w prost coś w stylu "Juvia czy Ty się zakochałaś?'' NIE!! Przeciesz to bez sensu!! Nie wiem musze pomyśleć...

                                                                    Yuto

Jestem tak zmęczony, że prawie usnąłem na muzyce. Wczoraj do późna grałem z Naokim w kosza. Gdy wróciłem do domu cały czas myślałem o Juvi. Może to dlatego że dzięki niej dostałem 4 z przyrody, a może był inny powód...
Nareszcie ostatnia lekcja i później trening. może gra w piłkę mnie rozbudzi. 
Ostatnia jest matematyka.
- A teraz wyciągamy karteczki. Będzie kartkówka z trzech ostatnich lekcji. -powiedziała pani.
Czemu się nie uczyłem?!

                                                                  Naoki  
  
 No nie na matematyce kartkówka! Na szczęście obok siedzi mądra dziewczyna. Jak ona miałana imię... Niepamiętam. Mogę od niej ściągnąć. 
Spojrzałem do jej kartki. Pani to zauważyła.
- Naoki co ty robisz? -zapytała pani.
- Ja... - zatkało mnie - Mi spadł ołówek. Już go podnoszę. 
- No dobrze. -odpowiedziała pani i odeszła.
 Przez cały czas patrzyła się na mnie. Na szczęście  za 10 minut dzwonek.  




                                                                                                                                           Sara*
 

2 komentarze: